Leveranstider
Alla varor skickas med PostNord och våra normala leveranstider är 3-5 arbetsdagar (inom Sverige). OBS! Beställningar lagda på helger skickas tidigast på måndagen efter. Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid) så kontaktar du oss direkt på e-postadress info@bloning.se. Vid försenad leverans har du alltid rätt att häva ditt köp. Risken för inhandlade varor övergår till köparen när leveransen görs.

Frakt
Alla varor skickas med PostNord. Leveranstiden är 3-5 arbetsdagar. Om förseningar i leveransen skulle uppstå utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid så kontaktar du oss direkt på e-postadress info@blomning.se
Fraktalternativ 59 kr Paket levereras till ditt närmaste ombud och du hämtar ut det på en tid som passar dig, efter att du blivit aviserad via sms, e-post eller brev. Denna försändelse visar leveransstatus och kan spåras via kollinummer!
Fraktalternativ 59 Kr- skickas som brev. Det är snabbare leverans 1-2 dagar. Dina varor skickas som brev. Denna försändelse visar inte leveransstatus och kan inte spåras via kollinummer.
Transportskada anmäls till det postkontor där du hämtat ut varorna. Om du upptäcker skadan då du kommit hem tar du med hela paketet (varor och embalage) till PostNord för en skadeanmälan.

Ångerrätt
Produkten skall vara i säljbart skick med oskadad förpackning. Ångerrätten gäller ej för vara specialbeställd eller specialtillverkad för dig som kund. Du har en generell lagstiftad 14 dagars ångerrätt från det att du har tagit emot en vara som du beställt. Du kan ej nyttja ångerrätten med stöd i svensk lag på varor vars plombering har brutits, band- och ljudupptagningar där plombering har brutits, varor som tappar sitt värde vid leverans. Vid nyttjande av ångerrätt står du för returfrakten. Vid nyttjande av ångerrätten återbetalas hela summan.